İçeriğe geç

Bir Ürün Garantiye Nasıl Verilir

Garantiye göndermek için ne gerekli?

Garanti belgesi başvuru evrakları; Firma imza sirküleri veya imza beyannamesi, garanti kapsamındaki ürünün bakım şartları, tamir şartları ve ürüne ait tanıtım kılavuzunun hazırlanması gerekmektedir. (Sistem kalite uzmanları tarafından hazırlanır)

Garanti süreci nasıl işler?

Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve en az 2 yıldır. Öte yandan Bakanlık bazı mallar için özelliklerini dikkate alarak garanti koşullarını farklı şekilde belirleyebilir. Bir ürünün arızalanması durumunda onarım için harcanan süre garanti süresine eklenir. Ürünün onarım süresi en fazla 30 iş günüdür.

Bir ürün kaç defa garantiye giderse yenisi verilir?

Garanti süresi, malların teslimi ile başlar. Garanti süresi içerisinde gerekli onarımlar ücretsiz olarak yapılır. Onarım için bırakılan ürünler en geç 30 gün içerisinde onarılmalıdır. Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez veya farklı bir arızayı dört kez yapan bir cihaz ücretsiz olarak değiştirilir.

Garantiye gönderilen üründen para alınır mı?

Bu süre genellikle 20 İŞ GÜNÜ olarak belirlenir. Yetkili servis tüketiciye ürünün tamir edilemeyeceğini bildirirse aşağıdaki haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici ürünün iadesini talep edebilir. Tüketici kusura uygun bir iade talep edebilir.

Bir ürünü nasıl garantiye gönderebilirim?

Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte iade edin; size en yakın yetkili servis merkezini arayarak ürününüzün garanti kapsamında onarılmasını veya değiştirilmesini sağlayabilirsiniz. İletişim bilgileri garanti belgesinde veya kullanım kılavuzunda bulunabilir.

Garantiye giden ürünün kargo ücretini kim öder?

Bu bağlamda satıcı, tüketiciye ürün bedelinin tamamını ve ürünü iade etme kargo masraflarını eksiksiz olarak tazmin etmek zorundadır. Ürünü iade etme kargo masrafları, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanunun uygulama hükümleri uyarınca satıcı veya sağlayıcı tarafından karşılanır.

Garanti şartları nelerdir?

Garanti belgesinde hangi noktalar bulunmalıdır? Üretici veya ithalatçıdan alınan bilgiler. Satıcıdan alınan bilgiler. Fatura tarihi ve numarası. Mal hakkında bilgiler. Malın tüketiciye teslim tarihi ve yeri. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tam garanti kapsamı. Daha fazla makale…

Garantiye verilen ürün kaç günde teslim edilir?

Yetkili teknik servisler kendilerine teslim edilen malın onarımını azami onarım süresi içerisinde tamamlamak zorundadır. Bu süre yasal olarak 20 iş günü olarak belirlenmiştir.

Garanti için fatura şart mı?

Garanti süresi içerisinde garanti hizmetlerinden yararlanabilmeniz için onaylı satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

Garanti kapsamında servis ücreti alınır mı?

Tüketicinin, Kanun’un 11. maddesinde sayılan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi halinde satıcı, işçilik gideri, yedek parça bedeli veya başkaca hiçbir ücret talep etmeksizin malı onarmak veya onarmak zorundadır.

Aldığım ürün bozuldu ne yapmalıyım?

Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.

Birebir değişim garantisi nedir?

Kullanıcı hatası olmayan ve garanti kapsamında olan ürünlerde, ürünün tamiri mümkün olmayacak şekilde üretilmiş olması ve değiştirilebilen parça içermemesi halinde ürün ücretsiz olarak yenisi ile değiştirilerek tarafınıza gönderilecektir.

Garanti kapsamına ne girer?

GARANTİ KAPSAMI: Yetkili FIAT servisinde yapılan kontroller sonrasında üretim hatasından dolayı arızalı olduğu tespit edilen parçalar; onarım veya değişim. Değişim veya onarım için gereken işçilik. Garanti kapsamında onarımı gerçekleştirmek için gerekli sarf malzemelerinin teminini kapsar.

Ayakkabının ayağa vurması garantiye girer mi?

Ürün bağcıkları düzgün bağlanmalı ve ayak ürün içerisinde hareketsiz kalmalıdır, aksi takdirde ürün hareket ettiğinde deforme olabilir. Ayakkabı içerisinde kullanıcıdan kaynaklanan darbe, çarpma, sürtünme vb. durumlar üretim hatası olmadığı için garanti kapsamına girmez.

Garanti tamir süresi kaç gündür?

Binek otomobiller, kamyonetler, motosikletler, ATV’ler, motosikletler, scooter’lar, deniz motosikletleri, yatlar, kar motosikletleri ve çekme karavanlar için azami onarım süresi 45 iş günü, diğer tüm mallar için ise 20 iş günüdür.

Garantiye gönderirken kutu gerekli mi?

Kutu ve faturası gerekmektedir.

Garantiye göndermek için fatura şart mı?

Garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 3 yıldır. 2. Garanti süresi içerisinde garanti hizmetinden yararlanabilmek için, kullanım kılavuzunda satış tarihi ve bayi kaşesi bulunan garanti belgesi veya faturanın ibraz edilmesi gerekmektedir.

İPhone garantiye göndermek için ne gerekli?

Apple kimliğinizi ve parolanızı bildiğinizden emin olun. Eşleştirmeleri kaldırırken parolaya ihtiyacınız olacak. Daha sonra cihaz sıfırlanmalı ve bu şekilde servise geri gönderilmelidir. Cihazınızı servise geri gönderirken yanınızda ulusal kimlik kartınız, ehliyetiniz veya pasaportunuz gibi resmi bir kimlik bulundurmanız gerekir.

Telefonu servise gönderirken neler gerekli?

Cihazı teknik servise gönderirken nelere dikkat etmeliyim? Cihazınızı faturası, orijinal ambalajı ve tüm aksesuarlarıyla birlikte göndermelisiniz. … Gönderen ve adres bilgileri: Lütfen gönderen ve adres bilgilerinizi eksiksiz ve doğru bir şekilde girin. Daha fazla makale…•14 Kas 2023

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort Gaziantep Mature Escort